Namiot handlowy – sposób na promocję w plenerze

Plenerowe akcje promocyjne organizowane są w wielu branżach i przynoszą bardzo zadowalające efekty, dlatego też ci, którzy już się o tym przekonali na własnej skórze, chętnie wracają do tego rozwiązania, zaś inni chętnie po nie sięgają. W organizacji takiego eventu niezbędny będzie namiot handlowy, w którym można szybko urządzić funkcjonalne stanowisko.

Skąd wziąć namiot na akcje promocyjne?

To pierwsze pytanie, jakie pojawia się, kiedy chcemy w czasie eventu sięgnąć po namiot, by zorganizować w nim stoisko. Rozwiązania są różne. Jeżeli jeszcze nie jesteśmy w posiadaniu własnego namiotu ani nie mamy przekonania co do tego, że wykorzystamy go więcej niż jeden raz, możemy go wynająć. Na polskim rynku nie brakuje bowiem firm, które oferują wynajem namiotów handlowych różnego typu. Jest to rozwiązanie, które pozwoli nam przekonać się, czy taka forma promocji nam odpowiada, bez ponoszenia zbyt dużych kosztów. Wadą tego rozwiązania jest jednak to, że otrzymujemy niespersonalizowany namiot handlowy. Z tym problemem możemy poradzić sobie dwojako, ale wygeneruje to w obu przypadkach większe koszty.

namiot handlowy

Po pierwsze, możemy zainwestować w magnetyczne logo – to wybrany przez nas nadruk na tkaninie wykorzystywanej do namiotowych poszyć. Można go przyczepić do wynajętego namiotu i w ten sposób go spersonalizować. Drugim rozwiązaniem jest po prostu zakup już spersonalizowanego namiotu, co z jednej stronie jest w oczywisty sposób droższe, jednak daje nam sprzęt, z którego będziemy mogli korzystać bez ograniczeń.

Dlaczego namiot handlowy powinien być spersonalizowany?

Personalizacja namiotu handlowego, czyli opatrzenie go firmowymi nadrukami, jest ważnym zabiegiem, którego lepiej byłoby nie pomijać – to także element promocji naszej firmy! Po pierwsze, nadruki na namiocie przykuwają wzrok i wzbudzają ciekawość – dzięki nim nasz namiot zostanie zauważony i z pewnością przyciągnie do siebie więcej osób. Po drugie, to najlepszy sposób, by nasze logo i nazwa firmy dotarły do nowych osób, zapadły im w pamięć i uczyniły ich potencjalnymi klientami. Wreszcie rzecz dość banalna, ale bez wątpienia taka, o której warto pomyśleć. Organizując jakąkolwiek akcję promocyjną w zwykłym wynajętym namiocie, dla większości przechodniów będzie ona zupełnie anonimowa. Jeśli nasz namiot handlowy będzie spersonalizowany, od początku wzbudzimy większe zaufanie, ale również zainteresowanie. Dlatego warto zainwestować we własny namiot, opatrzony firmowymi nadrukami.


Podziel się wpisem

Twitter Delicious Facebook Digg Favorites More

Informacje walutowe

Na stronie znajdziesz najnowsze informacje walutowe dzięki którym będziesz mógł bezpiecznie inwestować w waluty internetowe takie jak Litecoin. Dzięki informacjom możesz podejmować bezpieczne transakcje i zyskiwać. Jeżeli zastanawiałeś się jak zarabiać pieniądze przez internet to jest poradnik dla Ciebie